Afspraak
Na dat we een afspraak hebben gemaakt, dit kan telefonisch, per
mail of via het contact formulier op de website, krijgt u op de dag
van de afspraak van ons om 8:00 een sms met het tijdstip dat onze
monteur bij u arriveert. Is uw afspraak in de middag gepland dan
kunt u om 13:00 informeren hoe laat de monteur bij u is voor de
reparatie. Is het plannen van een afspraak op een specifiek dagdeel
voor u lastig? Laat ons dan weten welke tijdstippen wel voor u
gelegen komen. Wij proberen hier dan zo veel mogelijk rekening mee te houden.
Onderzoek
Na aankomst beoordeeld onze monteur wat het probleem aan uw apparaat
veroorzaakt. Hij zal dan een prijsopgave voor u maken voor de
totale reparatie van uw machine.
Reparatie
Wij repareren het apparaat pas als u akkoord bent met het reparatievoorstel.
Mochten wij voor de reparatie een onderdeel nodig hebben dat we niet
bij ons hebben dan komen wij hier graag voor terug. Hier worden geen
extra kosten voor in rekening gebracht. Vaak kunnen we de reparatie meteen uitvoeren omdat we
een ruim assortiment onderdelen bij ons hebben en na de reparatie laten wij alles weer netjes
achter. Is de reparatie voor u te duur of is de reparatie niet meer zinvol, dan kunnen wij een offerte
voor u maken voor een vervangende apparaat. Dit doen we aan de hand van uw wensen.
Kosten
Als het apparaat niet gerepareerd of vervangen wordt door ons rekenen wij alleen de
onderzoekskosten. Bij reparatie of vervanging van uw apparaat komen de onderzoekkosten te vervallen.
Betaling
Het is mogelijk om bij de monteur na de reparatie per Pin te betalen. Ook contanten betaling worden geaccepteerd.