Over ons

Afspraak

Na dat we een afspraak hebben gemaakt, dit kan telefonisch, per

mail of via het contact formulier op de website, krijgt u op de dag

van de afspraak van ons om 8:00 een sms met het tijdstip dat onze

monteur bij u arriveert. Is uw afspraak in de middag gepland dan

kunt u om 13:00 informeren hoe laat de monteur bij u is voor de

reparatie. Is het plannen van een afspraak op een specifiek dagdeel

voor u lastig? Laat ons dan weten welke tijdstippen wel voor u

gelegen komen. Wij proberen hier dan zo veel mogelijk rekening mee te houden.

 

Onderzoek

Na aankomst beoordeeld onze monteur wat het probleem aan uw apparaat

veroorzaakt. Hij zal dan een prijsopgave voor u maken voor de

totale reparatie van uw machine.

 

Reparatie

Wij repareren het apparaat pas als u akkoord bent met het reparatievoorstel.

Mochten wij voor de reparatie een onderdeel nodig hebben dat we niet

bij ons hebben dan komen wij hier graag voor terug. Hier worden geen

extra kosten voor in rekening gebracht. Vaak kunnen we de reparatie meteen uitvoeren omdat we

een ruim assortiment onderdelen bij ons hebben en na de reparatie laten wij alles weer netjes

achter. Is de reparatie voor u te duur of is de reparatie niet meer zinvol, dan kunnen wij een offerte

voor u maken voor een vervangende apparaat. Dit doen we aan de hand van uw wensen.

 

Kosten

Als het apparaat niet gerepareerd of vervangen wordt door ons rekenen wij alleen de

onderzoekskosten. Bij reparatie of vervanging van uw apparaat komen de onderzoekkosten te vervallen.

 

Betaling

Het is mogelijk om bij de monteur na de reparatie per Pin te betalen. Ook contanten betaling worden geaccepteerd.